CARIERE

1. Consultant Software

Descrierea postului:

Ocupantul acestui post instruieste sau adapteaza programul de instruire pentru persoanele ce urmeaza sa utilizeze aplicatiile oferite de companie, Winmentor, Winmentor Enterprise si e-Node.

Asigura asistenta tehnica la cererea utilizatorilor aplicatiilor oferite de companie si realizeaza activitati de mentenanta pentru sistemul informatic.

Atributii:

  • – Ocupantul acestui post este responsabil pentru furnizarea de asistenta tehnica si sprijin in legatura cu modulele economice ale sistemului informatic furnizat de companie.
    – Raspunde la intrebari, izoleaza incidentul semnalat, determina si – implementeaza solutiile referitoare la incidentul semnalat.
    – Asigura sub supraveghere limitata, administrarea aplicatiilor, precum si suportul tehnic pentru sistemele din aria de activitate.
    – Rezolva incidentele repartizate de responsabilii de client conform ariei de resposabilitate.
    – Asigura monitorizarea procedurilor de back-up si verifica indeplinirea acestora.
    – Identifica si evalueaza problemele cu un nivel mic de complexitate la nivel de infrastructura (CRM) si raporteaza aceste evaluari catre superiorii ierarhici. – —– Indeplineste toate rolurile si responsabilitatile ce ii sunt alocate, ca parte a unui proiect, in concordanta cu fisa postului pe proiect si/sau cu indicatiile primite de la superiorii ierarhici.
    – Verifica nivelul de conformitate cu standardele tehnice.
    – Participa la procesul de documentare a normelor si metodologiilor specifice domeniului sau de activitate.
    – Participa la instalarea si mentenanta modulelor din sfera de activitate a compartimentului conform documentatiilor, procedurilor si normelor existente.

Cerinte

  • Experienta program de gestiunea si contabilitate WinMentor/WinMentor Enterprise (constituie avantaj);
    – Cunostinte contabilitate primara;
    – Cunostinte privind utilizarea produselor Microsoft (Windows, pachetul Office);
    – Cunostinte MS SQL (constituie avantaj);
    – Persoana dinamica, comunicativa, orientata spre nou;
    – Foarte bune abilitati de comunicare, cu un grad ridicat de invatare si asimilare a cunostintelor;
    – Disponibilitate pentru deplasare in tara (pentru perioade scurte de timp);
    – Permis auto categoria B.

 

2. Marketing Manager

Descrierea postului

La Infomedia SRL, marketingul vizează înțelegerea oamenilor – și conștientizarea modului în care produsele si serviciile noastre pot satisface nevoile lor. Căutăm un manager de marketing experimentat și versatil, care este dornic să facă acest lucru. Candidatul nostru ideal are experiență în dezvoltarea și conducerea campaniilor de marketing în timp ce gestionează și inspiră o echipă. El/ea va coordona activitățile de marketing de zi cu zi, precum și strategia pe termen lung. Dacă sunteți o persoană care iubește provocarea de a construi o marcă, dorim să ne auzim.

Obiectivele acestui rol

  • Stabiliți poziționarea, identificați segmentele vizate și dezvoltați planuri de marketing cu obiective specifice pe diferite canale și segmente
  • Conducerea execuției programelor de marketing de la început până la sfârșit, mobilizarea suportului intern și colaborarea în conducere
  • Analizați perspectivele clienților, tendințele consumatorilor, analiza pieței și cele mai bune practici de marketing pentru a construi strategii de succes
  • Creați, mențineți și desfășurați rapoarte de analiză pe mai multe platforme și extrageți informații esențiale pentru strategiile viitoare de dezvoltare a campaniilor și strategii go-to-market, completate cu propuneri formale și recomandări privind tactica

 

Responsabilități zilnice și lunare

  • Lucrând în parteneriat cu echipa de creație, dezvoltați o scurtă prezentare creativă și îndrumați direcția creativă pentru a îndeplini obiectivele pentru toate reclamele și comunicațiile cu caracter public, inclusiv materialele tipărite, digitale și video
  • Conceptualizați și executați campanii multi-canal asigurand acelasi concept
  • Gestionați conținut și actualizări pentru puncte de contact client și intern, stabilirea de orientări bugetare, participarea la evenimente, documentarea proceselor de afaceri și furnizarea de suport suplimentar pentru vânzări
  • Obțineți informații despre clienți și piață pentru a vă informa cu privire la strategiile de informare, pentru a crește numărul de clienți
  • Identificați eficacitatea și impactul inițiativelor actuale de marketing cu urmărirea, analiza și optimizarea ei.
  • Prezintă idei și rezultate finale pentru echipele interne și externe și comunică cu liderii despre programele, strategiile și bugetele de marketing

Competențe și calificări

  • Diplomă de licență în domeniul marketingului, afacerilor sau conexe
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală
  • Experiență dovedită de dezvoltare a planurilor de marketing și a campaniilor
  • Management puternic de proiect, multitasking și abilități de luare a deciziilor
  • Experiență cu automatizarea marketingului și cu instrumentele CRM

 

Calificări preferate

  • Diplomă de masterat un plus
  • Competență în strategia de marketing online și social media
  • Disponibilitatea și capacitatea de a călători

 

Daca doresti sa candidezi pentru unul din posturile de mai sus, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail office@info-media.ro.

 

Suntem dornici sa te cunoastem! 🙂