Bine ați venit la Centrul de Asistență INFOMEDIA


Pentru o mai bună cursivitate și suport integrat, specific Companiei tale, folosim un sistem de asistență online. Acest lucru ne permite să avem o mai bună vedere de ansamblu asupra activității noastre și a nevoilor tale. 
Orice cerere de asistență primește un număr unic de înregistrare, care poate și va fi folosit pentru a urmări progresele/problemele care ne-au fost semnalate de tine sau de firma ta. Toate intervențiile vor fi notate și păstrate istoric, pentru ușurință în luarea unei decizii corecte și o rezolvare rapidă a problemei apărute. 
Pentru înregistrarea unei cereri, ai nevoie de o adresă de email.

Welcome to INFOMEDIA Helpdesk Center


In order to streamline support requests and better serve you, we utilize a support ticket system.
Every support request is assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online. For your reference we provide complete archives and history of all your support requests.
A valid email address is required to submit a ticket.

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Be sure to browse our Frequently Asked Questions (FAQs) before opening a ticket

Please Wait!

Please wait... it will take a second!