Procedura de export XML din casa de marcat

Procedura de export XML din casa de marcat

In sprijinul colaboratorilor si al utilizatorilor casei de marcat cu Jurnal Electronic – Incotex Succes M7 autorizata conform noii legislatii din domeniul fiscal, va prezentam un ghid video privind procedura de export a fisierelor XML din casa de marcat, pregatit de catre distribuitorul casei de marcat, MILO TRADING 2000.

Conform legislatiei, casele de marcat electronice fiscale, vor avea functionalitatea de export a fisierelor XML semnate pentru raportarile periodice ANAF.

Incotex Succes M7 este destinata activitatilor de prestari servicii si comert, avand posibilitatea de conectare intr-o retea de calculatoare in regim off-line si/sau imprimanta fiscala, prin interfetele disponibile – USB sau serial RS232.

Casa de Marcat  Electronica Fiscala cu Jurnal Electronic, cu export de fisiere XML semnate. Echipament portabil si stationar.

Un echipament versatil, Incotex Succes M7 avand o autonomie mare de functionare a acumulatorului intern tip Li poate fi utilizata in regim portabil (fara a fi conectata la reteaua electrica) mult timp.

„Am pregatit pentru utilizatorii casei de marcat cu Jurnal Electronic – Incotex Succes M7 – procedura de EXPORT a fisierelor XML din casa de marcat, dar si procedura de VALIDARE si CREARE a formularului A4200 in vederea transmiterii catre ANAF. ” MILO TRADING 2000

Procedura de export XML din casa de marcat

Va informam ca obligatia utilizatorilor de case de marcat cu Jurnal Electronic de a transmite declaratia A4200, incepe din data de
1 august 2018!” sursa

Din textul de mai jos, confirmat si telefonic de suportul oferit de ANAF
(https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/Date_contact/) se intelege ca:

„Obligatia utilizatorului casei de marcat de a transmite formularul A4200 la ANAF, este 1 august 2018. Adica, daca s-a instalat AMEF conform OUG 28/1999 art. 3(2) in luna Iunie 2018 sau Iulie 2018, pana pe 20 septembrie 2018 se vor transmite fisierele XML la ANAF doar aferente lunii August 2018.”

Extras din HGR 804 / 2017 care modifica HGR 479/2003 (Normele de aplicare a OUG 28/1999 cu
modificarile ulterioare)

…………………………….
Art. III. – (1) Până la data implementării sistemului informatic, utilizatorii aparatelor
de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de
marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, au
obligaţia de a transmite datele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art. 3 alin. (2) lit. a),
b) sau c), după caz, respectiv cele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) şi c) din anexa nr. 11
la normele metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 479/2003, republicată,
cu modificările ulterioare, către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.
(2) Procedura de transmitere a datelor prevăzute la alin. (1) se aprobă prin ordin al
preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală până la data de 28 februarie
2018.
Art. IV. – Dispoziţiile art. III alin. (1) se aplică începând cu data de 1 august 2018

Procedura de EXPORT XML din Casa de Marcat Incotex Succes M7
VIDEO (YouTUBE)
Format PDF

Procedura de CREARE si VALIDARE a Formularului A4000
VIDEO (YouTUBE)
Format PDF

Link-uri utile:
Instructiuni pt. depunerea declaratiei A4200 – LINK ANAF

Tu ce echipament ai?

Știați că firmele trebuie să înlocuiască casele de marcat cu case de marcat cu jurnal electronic?

Conform OUG 28/1999 și HG nr. 479/2003, toți operatorii economici sunt obligați ca până 1 august să înceapă utilizarea noilor AMEF-uri(Aparate de Marcat Electronice Fiscale).

Conform OG 13/30.08.2017, calendarul termenelor de înlocuire a AMEF-urilor este următorul:
– De la 1 iunie 2018, toți operatorii economici mari și mijlocii sunt obligați de către lege să utilizeze doar aparatele de marcat electronice fiscale model nou.
– De la 1 august 2018, toți operatorii economici care au calitatea de contribuabili mici trebuie să utilizeze noile AMEF-uri.
– De asemenea, de la 1 august, firmelor autorizate pentru distribuirea caselor de marcat li se interzice comercializarea vechilor case de marcat.

Obligația introducerii caselor de marcat cu jurnal electronic va reveni astfel tuturor operatorilor economici care încasează, integral sau parțial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/ debit sau a substitutelor de numerar contravaloarea bunurilor livrate cu amănuntul, precum și a prestărilor de servicii efectuate direct către populație.

INFOMEDIA este distribuitor autorizat de case de marcat, noile AMEF-uri comercializate fiind momentan cele de tipul SUCCES M(în varianta Succes M1, Succes M4, Succes M7).

Poate te intereseaza sa citesti mai multe despre soft-ul ERP WinMentor si WinMentor Enterprise

Etichete: Fara etichete

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *